Čau visapkārt.
Esmu vairākkārtīgi pircis pionēr tehniku 220.lv e-veikalā un šobrīd ir notikusi baigā šaize. Situācija sekojoša. Viens CDJ800MK2 atteicās darboties un nācās to vest uz garantiju, lai labo. Līdzi iedevu visus pirkšanas dokumentus un tā, BET.. garantijas talona kā tāda man nebija un nekad nav bijis. Tagad pioneer servisā man ir salabots atskaņotājs un prasa no manis 67Ls tapēc, ka man neesot bijis garantijas talons
Tad nu jautājums tāds, vai kāds no klātesošajiem ir kādreiz pircis kaut ko 220.lv (tieši no pioneer) un līdzi ir saņēmis garantijas talonu?
Vienreiz pirku vairākas aparatūras, garantijas talona nav nekam (tas bija pirms gada), pirms pāris mēnešiem ņēmu 800-to pulti un atkal nav talona.
Kā tur ir jābūt? Varbūt viņi nemaz talonus nedod līdzi, bet patur sevi un kaut kādu nesaprotamu iemeslu dēļ man tagad batonus sprauž ausīs?
