Quote:
Nu programmēt to workstaciju jau nevar aizliegt, jo reāli uz skatuves Tu vienalga vari nospēlēt tikai VIENU instrumentu.
Quote:
nu kaa ja mans instruments ir vesala bandura ar kiber tehniku ... kada vinjiem poh djela cik man tur skanjas sekvencejas un ar cikrokaam es speleju
Gluži manas domas, galvenais ka muzikants pats ''dzīvajā darbojos ar tiem dzelžiem un kloķiem! ... jā, bet tad jau es varu paņemt noutu, pieslēgt midi klavieri, un bliezt vaļā! No spēlēšanas viedokļa tas būtu viens un tas pats. Kā tad viņi skatītos uz tādu variantu? Kur ir tā robeža? Kas pēc viņu nolikumiem skaitās ''dzīvā'' un ''nedzīvā'' uzstāšanās?
P.S. ... vēl jo vairāk, no nouta var palaist wav vai mp3 fonogrammu, pa virsu spēlēt kādu partiju, kas sanāk tas pats, ja izmanto workstation sekvenseri.
Quote:
Ideāls variants ir tos pārējos trekus no tava sekvensera piekonektēt pie skaņu vīra lielās pults lai džeks miksē!!! uz vietas !!! dzīvajā!!!
Interesanti gan, ja man tur vēl kādi desmit treki iet, kā šis zin ko un kā miksēt? Pēc nostāstiem zinu vienu piemēru, kur tādā veidā tika sačakarētā kādas grupas uzstāšanos. Manuprāt tas nav nopietni, vēl trakāk, solis uz izgāšanos!
