Ko tur daudz pateikt. Kompozīcijas nav nekādas, te pēkšņi parādās viens motīvs, tik pat ātri pazūd, parādās kaut kas pavisam cits, tur kur būtu jāsākas kačkai paliek viss saraustīts, motīvam nekāda atrisinājuma, nekāda modeļa ievads->kulminācija->nobeigums utt. Itkā jau deju mūzika ir dejošanai vai kam tur paredzēta... Ehh, bet štrunts par to, visam cauri sit tas, ka viss ir salikts no jau gataviem sampliem cik izklausās - oriģinalitātes nekādas, tādā veidā pat visu ellīgi labi sastrādājot manuprāt var iegūt kārtējo kaudzē metamo "Dj H*j znajet kto takoj" tipa materiālu, kurš tiek aizmirsts jau piecas minūtes pēc relīzes.
Bet nu neko, trennējies, tā teikt "Practice makes perfect"
Vēl tikai gribētu piebilst šādu frāzi adresējot to visiem makarētājiem. Iesaku jums neizmantot tos scratch samplus gatavos, jo rezultāts nekur neder, izklausās vienkārši vispār ne pa tēmu, jau tā vairums tie scratch sampli ir truli, un piedevām vēl ne jau katrs tagad iederēsies katrā skaņdarbā uzreiz. Ļaujiet lai ar tiem scratchiem nodarbojas Dj kuri to lietu rubī, un ja vajag tad lai tos iespēlē ar roku, citādi sanāk mēma plastmasa, kas vēl pamatīgi bieži neiekļaujas ritmā, tēmā, un pat miksā. Varbūt ja paši neesat nekad to lietu darījuši to nevar tā sajust, bet cilvēki kas ar platēm darbojas to jutīs momentā. Tas būtu tas pats, ja es tagad paņemtu ģitāru un balstoties uz savu nulles tipa pieredzi šajā tēmā, kaut kādā house gabalā ievālētu solo partiju pēkšņi, tur ģitāristiem pierē uzreiz parādītos grumbas. Tā teikt nav ko lieki trennēt sejas vaibstus.
Tā murminot.
|