Ir divas varianti:
1. Tu strādā tikai ar VST. Tad īpašas jēgas no augstākas SF nav (es nerunāju par bitiem, bet herciem), jo rezultāts vienalga būs jāresamplē uz 44.1. Šī proces laikā tāpat pazudīs sākumā iegūtais headroom t.i. dinamiskais diapozons (ja pareizi nosaucu).
2. Tu raksti no "ārēja" signāla. Principā jau tas pats kas punkts 1, bet ir viena ļoti liela šķirba (palabojiet ja kļūdos, palabot IMO gan varētu tikai ddff

) - AD konverteri pie augstākām frekvencēm trokšņo mazāk. Esmu pat redzējis audio kartes, kurām pēc pārslēgšanas no 44.1 uz 96 reāli paliek zemāks fons. Līdz ar to, ja ir iespējams, tad ārējie signāli jāraksta ar pēc iespējas lielāku sampling rate. Tas gan ir atkarīgs no konkrēta čipa, bet, ja nekļūdos, tad šī patiesība ir universāli attiecināma uz visiem konverteriem.
Jā un vēl. Te laikam ir vairums cilvēku ar SB, līdz ar to nav īpaši aktuāli, bet ir cilvēki, kuri skaņu no sava kompja dzen cauri outboard iekārtām uz magnētisko lenti, piemēram (lai iegūtu "siltu" ierakstu), un no tās caur konvertoriem uz 44.1. Tad lūk - šajā gadījumā jau no paša sākuma vajag visus hostus, vsti iestellēt uz 96kHz.
Otrs variants. Tu spēlē dzīvajā. tev ir laptops, pie tā midi klaviere. arī šajā gadījumā viss ir jāiestāda uz 96. Jo var just lielu atšķirību kā skan instruments ar 96 un kā ar 44.1. Ne velti hardware "virtuālie analogie" sintiņi dalās dārgajos un lētajos. Dārgiem DA konverteri ir 96kHz (NordLead2X, 3, piemēram), lētajiem 44.1 (Alesis ION).
o.