Quote:
Itkā jau ja speciāli meklē vietas un zin ka tā gīča ir ģenerēta tad jau kaut ko sameklēt var, bet ja šo izdzirdētu pa radio ikdienas gaitās tad nu domāju ka neienāktu man prātā ka tā nav studijā rakstīta ģitāras partija.
Nu jā vispārīgi runājot vidējais statistiskais klausītājs neatšķirtu, tāpēc ka viņš šādas smalkas nianses nezin/nedzird un viņam tās arī neinteresē. Pa radio pavirši klausoties drošvien arī es nedzirdētu, tā ka nav runa jau par to, ka kautkas nav kārtībā, bet gan par to, ka 100% ģitāru spēlējot sampli noimitēt nevar. Faktiski jo īsāka ģitāras iespēle, jo grūtāk atšķirt, uz garāku soliņu sāk atklāties tādas neģitāriskas pārejas, vienkārši samplis spēlējot no taustiņiem nemodulējas tāpat, kā spēlējot stīgas.
Savā ziņā līdzīgi ir ar pūšamo instrumentu sampļiem, samplis var būt perfekts, bet no taustiņiem neiespēlēsi tāpat, kā spēlējot instrumentu ar elpu. Īsu piemēram, saksafona, tembra ieskanēšanos nevarēs atškirt no īsta saksafona, bet tikko kā garāks solo, zinātājs sadzirdēs atšķirību starp reālo instrumentu un no klaviatūras iespēlētu sampli.
Jautājums ir tikai, cik tas ir būtiski priekš konkrētā gabala /mūzikas stila / auditorijas utt ...