Paldies par atsaucību un atbildēm. Par to moduli jautāju tāpēc, ka pēc bildēm iNetā nevarēju saprast, vai M3 KBD# ir kā viens vesels, vai arī tas ir M3-M + īpašā M3 KBD... Vēl līdz šim dzīvu
M3 neesmu redzējis.. Tāpēc Paldies, ka paskaidroji!
Quote:
...
Dizains ir glīts, bet jāsaka, ka matētais alumīnijs ir lieliska putekļu un netīrumu krātuve, turklāt netīrumus ir visai grūti dabūt ārā, kā arī uz matētās virsmas lieliski izceļas skrāpējumi - tā kā es to apkārt nenēsāju - man problēmu ar to nav. Oasys displejs, protams, ir ērtāks dēļ sava lieluma, jo funkciju ir daudz M3 LCD pamatīgi maina krāsas atkarībā no skatu leņķa, bet visumā tas ir labi salasāms.
...
Te jau runa var sākt virzīties par
tūninga jautājumiem, bet tas, protams, ir gaumes jautājums.. Piem., varētu Tavu gaišo, matēto
M3 nolakot (korpusu – iepriekš to pilnīgi izjaucot..), pie reizes varētu arī tam pamainīt toni – kādu tik sirds vēlas, vai arī uz ģīmja veikt kādu zonējumu, lai vieglāk orientēties..).. Lakotu virsmu būtu vieglāk tīrīt..
Arī manam V-Syth LCD, kas ir monohroms, atkarībā no skata leņķa mainās tonis – no tāda kā lillīga uz visām pusēm.., pie tam tas mainās arī no kontrasta, kas ir regulējams. Tā kā displejs attēlo ir dažādas intensitātes attēlus, tad veidojas tāds kā pseudo color LCD.. Diemžēl, lai precīzāk to raksturotu, man tas (V-Synth) būtu jāizrok no sintu kaudzes, kur tas pašlaik iekrauts.. Ir pagājuši 2 gadi, kopš pēdējo reizi ar to paspēlējos..
Quote:
...
..programmas, sampli un visa programmatūra glabājas iekšējā SD kartē, ko, starp citu, var nomainīt ar ietilpīgāku (ražotājs tādas darbības, protams, neatbalsta), bet aktīvās programmas sampli tiek ielasīti operatīvajā atmiņā, kuras apjoms ir mazs, ja ņem vērā, ka arī sekvencera audio, ja tāds tiek lietots, ir jāielasa RAM un tāpat, ja ir vēlēšanās būvēt uz saviem sempleim balstītas programmas, to saturs arī vispirms ir jāielasa RAM. Klavieru bibliotēka vien jau aizņem labu daļu no atmiņas. Turklāt ar daudz vietas programmām es domāju daudz brīvu adrešu programmu un, jo īpaši, kombināciju bankās, ko nevar teikt par lētākajām Korg sintu versijām.
Tātad Tavs
M3 ir pavisam moderns aparāts – nav nekādu problēmu ar atmiņu, t.sk. arī ar atmiņas (RAM) barošanu, kas ir aktuāla vecajiem sintiem – visu atmiņu uztur SD karte, kas ēst neprasa!
Es vēl līdz šim nezinu, kā īsti tās Flash atmiņas darbojas un cik ilgi tās spēj saglabāt datus..
Visi mani sintiņi, lai arī digitāli, tomēr ir visai "antīki".. – ar visai lielām "apgreidošanas" potencēm!..
Quote:
Es iztieku ar M3-M + 37 Remote SL vietas trūkuma dēļ, bet vispār jāsaka, ka 61 versija ir minimums, ar ko ir iespējams normāli darboties. Kā upgreids man ir Radias. Tā kā darbošanās ar sampleri mani neaizrauj, tad RAM palielināšana, kas ir otra loģiskākā uzlabošanas iespēja, man nav aktuāla. FireWire paplašinājuma modulis vienkārši ir joks Korg izpildījumā, jo cik esmu lasījis, tur ir visai acīmredzamas problēmas ar skaņas aizturi (latency).
Skaidrības labad gan priekš sevis gan arī citiem paskaidrošu, ka runa ir par
novation ReMote 37 SL - 37t MIDI-KBD:
http://www.novationmusic.com/products/m ... remote_sl/
Vispār jau te tā vien prasās, lai arī priekš MIDI-KBD tiktu izveidots kāds atsevišķs topiks, kur mēs varētu apmainīties pieredzē un ieteikt, kam tādas
klavas vēl nav, uz ko vērst uzmanību..
Te vienā forumā izvēršas interesanta polemika par šo tēmu:
..vs.. http://www.gearslutz.com/board/rap-hip- ... hoose.html
Kā redzu,
ReMote SL ir diezgan bagāts ar kloķiem – pat
džojstiks tam ir un X-Y
TouchPad!
? – Vai šis
džojstiks var pilnībā aizvietot oriģinālo M3-KBD Joystick? Un kā sadarbojas M3-M ar ReMote SL
TouchPad
Zinu, ka FireWire – gan kā opcija, gan arī iebūvēts visiem 88t KBD# – ir >Yamaha Motif visiem modeļiem.. Nezinu gan, cik tas ir veiksmīgs..
Skaņas aizture
latency skaņas apstrādes procesoros ir tā lieta, kas manī rada bažas.. Var jau būt, ka tagadējie datori to spēj izdarīt tik ātri, ka to pat nemana..
Pirms gadiem 15 man bija izdevība pamēģināt vienu soft-sintu – tā bija kaut kāda Roland programmiņa, kas imitēja vai visus sintēžu veidus, pie tam tos savstarpēji kombinējot.. Tas viss bija uz Celeron–433MHz kompja (tolaik visai moderns).. Bet latence bija turpat vai 1 sekunde pēc taustiņa nospiesšanas!..
Lai gan manā arsenālā ir vairāki sampleri, bet ar tiem vēl neesmu darbojies – tie visi vēl gaida, līdz tiks izcelti saulītē..
Quote:
Nu tad gaidām līdzīgu aprakstu par Equinox un V-Synth Uz Equinox es ari vienu brīdi lūkojos - tieši interesantas šķita viņa midi groove funkcijas. Būtu interesanta arī diskusija par V-Synth vs V-Synth GT/XT. Katrā ziņā Korg es izvēlējos, jo man patīk Korg skanējums - tas ir primārais. Interesanti, ka Tu tik daudz sarakstīji par D-20 un PSR-ku. Man abi šeit Tevis pieminētie sinti šķiet daudz interesantāki
Vēl neesmu gatavs, lai par tiem – V-Synth un Equinox – runātu.. Bet topikus gan varētu atklāt – gan jau ar laiku tos pa visiem piepildīsim!..
Par Korg skanējumu piekrītu – kā viens teica, reklamējot sludinājumos uz pārdošanu savu Korg-u:
Korgs arī Āfrikā ir Korgs!
Man gan ir tikai
N364 – vienu brīdi bija arī
X3, ko biju sagādājis agrāk – tā, ka man bija iespēja patestēt tos abus vienlaicīgi => īsumā:
N364 ietver sevī visu to, kas ir X3 un vēl vairākas fīčas, un turklāt vēl dubultīgu polifoniju!
Tādēļ arī pārdevu X3 (tas ir vienīgais sints, ko esmu pārdevis..), bet solīdi – par Ls40,- lētāk, nekā to nopirku + 10 disketes ar pačiem un songiem no N364 (nokopēju) – tie abi ir savietojami! Vēl uztaisīju arī manuālu – izprintēju no iNeta..
Vispār varētu aizsākt arī topiku par Korg N264/364 un X2/3 un tad vienā
postā paņemt tos abus priekšā
..vs..
Ir jau arī >
X3 daži (subjektīvi) [+] pret N364: labāka klaviatūra –
nezinu, vai tā ir tāda tendence, bet bieži vien vecākiem sintiem klaviere ir labāka nekā to pēctečiem .. >X3 ir Yamahas kontaktūra, bet >N364 – "paštaisīta"..
Un arī X3 dizains man patīk labāk – cienīgi melns..
Droši vien ar laiku "uztjūningošu" savu N364 pēc savas patikas.. Tur arī prasās vēl dažas LED režīmu indikācijai..
Un arī par savu PSR-ku Fredi (PSR-740) runājot, tā vien prasās, lai arī tam (visiem PSR!) tiktu veltīts atsevišķs topiks, jo tur arī visādi knifi, par ko plaši netiek runāts..
Pārejot no
PSR uz
Equinox, teikšu, ka visi autentisktie stroķi (klavieres u.c. taustiņštrumi, ģitāras, akordeoni, pūšamie..) uz mana PSR-740 skan labāk (dabiskāk) nekā uz Ekvinokša.. Ekvinoksis ir tendēts uz citiem tembriem – sintētiskiem! Bet par to – GEM Equinox veltītā topikā (turpinājums sekos) !
gjvti, Tevi arī gaida vēl viena atklāšana –
topiks access Virus TI..
Bet vispār, šis taču ir
Korg M3 topiks!!! – tādēļ nedariet kā Krupis! – nepiesārņojiet
topiku!..
Bet viss taču ir saistīts..