Quote:
Ko vēl lai piebilst? manīju uz skatuves tiekam lietotu vīrusu, tritonu, roland XP, un vēl kautkāds drumpads bija uzrīkots, interesanti, protams, cik daudz foņa iet no cietā diska, vai tamlīdzīgas ierīces...; + "dzīvās" bungas šķiet varēja arī nebūt, bet tās jau tagad daudzi elektronisku stilu pārstāvji izmanto, lai šovam piedotu "spiedienu", un nevar noliegt, ka piedeva ar..
Jā, mani arī aizkustināja šis jautājums, cik lielā mērā gāja fono, cik paši spēlēja! Varēja redzēt, ka visu palaiž no laptopa, tik jautājums, vai visas partijas un spēlēja tām pa virsu, vai tomēr tās, kuras spēlēja (?), spēlēja paši? Gluži nevarēja saprast, jo bija brīži, kad kaut ko noputroja, un tas bija manāmi, bet brīžos, kad tur ākstījās, fono gāja normāli, bez pašu spēlēšanas.
Dzīvs buņģieris, tas ir ''kruta'' un diezgan pazitīvi, jo vienmēr pastāv improvizācijas moments (ja tas ir profs), kā bija arī šoreiz, kad šie saputroja riktīgi vienā vietā, un buņģieris visu to padarīšanu noimprovizēja, džeki pieslēdzās pareizā vietā, un visu smuki nobeidza.
Quote:
Turklāt jaunais modelis - Virus Polar TI

. Gadi divi atpakaļ šie uz skatuves jūzoja iepriekšējo modeli Indigo. Par XP80 biju mazliet pāsteigts. Rolandus tomēr maz izmanto. Turklāt vēl romplerus.
Gan XP80, gan Triton, abi ir rompleri, kā arī workstationi. Turpinot iepriekšējo tēmu par to laptopu - kas diez tajā bija, kāds softs? Varbūt ka kāds ''live'' sekvenceris, kas pa MIDI sintus darbināja? ... varbūt kas cits? Un vēl, pirms katras dziesmas Tritons nemitīgi tika spaidīts, XP80 mazāk. Varbūt ka tika izmantoti arī pašu sintu sekvenceri? ... jā interesanti, kā diez notiek tāda ''live'' padarīšana! Mani tas lieti interesē! Varbūt ka kāds ko sakarīgāku visā šajā pasākumā ko izklāstīs!
G.