Quote:
Quote:
nu multi track rekorders tachu nebuus vajadziigs,ja viss kas notiek iet caur mixeri uz master recorderi(sanaak tas pats multi track)...ar kjeedee iesleegtu kompresoru un da jeb ko....
Nesanāk, jo tas būs miksēta signala ieraksts. Bet multitrack nozīmē katra kanāla ierakstu uz sava celiņa, kas ļauj mainīt miksēšanu/apstrādi nerakstot visu no jauna.
Tieši mans punkts. Iedomājies, ja tev sanākusi bik šķība kāda štrumenta partija -> pārraksti tieši to partiju, un visus pārējos instrumentus vari atstāt tādus, kādi tie ierakstīti katrs savā atsevišķajā celiņā. Miksē to visu kaut vai rīt parīt vai nākamajā gadā. Pārbaudi katru atsevišķi, vai korekti līmeņi, vai kāds efekts nav garām saregulēts utt, pie tam vēl vari koriģēt visas iespējamās vietas, kur nav kāds trāpījis bik ritmā utt.
Un teiksim ja sāk krāmēties ap vokālu tad multitrack būs vitāli svarīgs. Da vairumā vienas personas vokālam būs vairāki celiņi. Ieraksti vienu, pēc tam nodublē to uz nākamā. Pēc tam saraksti backvokālus uz vēl kādiem. Visu vokāla materiālu atsevišķi uzmanīgi pārklausi, atkoriģē pitch, nofiltrē kādus trokšņus, sagraizi un samontē pa daļām ja vajag utt. Pēc tam saliec un automatizē efektus, saregulē visu panorāmu utt utt <- tu takš negribi teikt ka spēsi šito visu izdarīt rakstīšanas brīdī, nemaz nerunājot par to ka pats solists nemaz nevar iemaukt 3 miķos vienlaicīgi Lead un back vokālus 3 atsevišķās izolētās telpās.
Manuprāt 1 stereo trekā var rakstīt kaut kādu dzīvo uzstāšanos, kur kā mauc tā arī ir, bet studijai tas nav ok galīgi, tu sev atņem tad 90% rīcības brīvības. Finālā Master ieraksts jā, bet kamēr līdz tam vēl tiek...