Quote:
Quote:
Mana studijas koncepcija ir cita – vairāk tehniska nekā muzikāla – aptvert pēc iespējas plašākus sintēžu veidus – vieta tagad tam būs

Protams, skaniski tie sinti var arī nedaudz pārklāties – interesanti ir ar vienu sintēzi panākt citas sintēzes raksturīgo skanējumu..
Nu ja, man tie antikvarie risinajumi parak neuzruna, bet jaa, ir protams paris interesanti sintezatori, kurus es labprat apcamditu

Butiba jau neko daudz skanjas sintezes jomaa laikam izgudrot jaunu nevar: analogais, virtuali analogais, FM sinteze, sample based, modelejosa sinteze (virtual accoustic, string modeling utt), granularaa sinteze ...kas vel?... parejais laikam ir variacijas par temu. Vienigais kam tad ir nozime ir implementacija, cik labi algoritmi, filtri un kadas ir modulacijas iespejas, efekti. Protams, mes nonakam pie ta, ka kaut ari vairakas iekartas var but piedava vairakus sintezes veidus, katrai viens veids ir tas, kas izdevies vislabak, bet nu tad es izvelos tadu iekartu, kas man sniedz to, kas man ir visvairak vajadzigs un parejo paturu prata virtuali

Viedoklis skaidrs!

bet domāju, ka te liela loma ir arī ierobežotajai telpai, kur izvērsties, tāpēc esi spiests izmantot šādu sintu "esenci"..
Patiešām ir tāda lieta, kā vairākas sintēzes, kas pielietotas vienā sintā vai arī – kāda sintēze ietver sevī (tiesa gan – visai ierobežoti) kādu citu sintēzi, piem., ar DX7 (FM sintēze) pašā pēdējā algoritmā, kur visi operatori ir paralēlā slēgumā, ir iespēja izveidot 6 harmoniku (pēc operatoru skaita) Additīvo sintēzi..
Bet hibrīdsints SY/TG77 (FM+WT sintēze, precīzāk: AFM un AWM2) ļauj šīm abām sintēzēm savstarpēji sadarboties
RCM (Realtime Convolution & Modulation), radot līdz šim vēl nebijušas iespējas..
Tāpat Ensoniq TransWaves..
Quote:
Quote:
Kad sākšu praktiski darboties, varbūt varēšu ko ieteikt.. Tagad interesē, kā tieši caur MIDI ir sajūgti abi Tavi sinti un kompis? Vai ir vēl kāda MIDI-iekārta? Vai MIDI sinhronizācijai izmanto MIDI Clock? Vai kompis nav pastāvīgi sajūgts ar Taviem sintiem?
Oij

... man ir sarezgita sistema - viens midi dalitajs/summetajs, viens programmejams midi dalitajs/summetajs/filtrs, vel midi filtrs un vel paris dalitaji, kas viss rezultata dod to, ka varu ar jebkuru no midi klaviaturam darbinat jebkuru no sintezatoriem atseviski vai paraleli vai krusteniski un parslegsana notiek ar vienu pogas spiedienu, turklat sistema ir atverta un pie master clock var piesinhronizeties gan seqvenceris gan kompis (abletonam gan tas nepatik but par slave), gan vel kada areja iekarta.
PALDIES! Man jau patiktu, ja visus minētos MIDI-verķus Tu nosauktu arī vārdā..

Piem., kādu MIDI filtru Tu izmanto? – ne gluži man, bet vienam manam čomam sāk rasties vajadzība pēc tāda..
Pašam ir doma iegādāties vēl kādus divus "mehāniskos" 'patčbajus', piem., Kawai MAV-8
Quote:
Quote:
Jā, pilnīgi piekrītu – prasās vēl starpvērtības starp MIDI noteiktajām vērtībām.. Bet tas tad jau būs cits standarts – ne vairs MIDI (8 biti).. Tas ir nākotnes jautājums, kas pastāv jau tagad.. Mazs mierinājums: izmantojot kontūrģeneratoru (EG - Envelope Generator), tur parametru vērtības, ejot caur apliecošās lauzuma punktiem (MIDI parametri), iziet arī caur starpvērtībām..

Nu it ka jau ar dinamisko sysex teoretiski var iegut 256 gradacijas (neesmu gan redzejis, ka tas kaut kur tiktu lietots) M3 specifikacijaa laikam Karmai ir paris parametri, kur ir vairak ka 128. Var kombinet MSB un LSB, bet tas protams nav ne erti ne seviski reali. Sintezatoriem parasti tiek pielietoti dazadi smoothing algoritmi. It ka briest HD Midi standarts (high definition), bet man ir aizdomas, ka drizak ieviesisies OSC, kam gan ari ir savi trukumi un problemas ar latenci, ka es saprotu.
PALDIES par info! Atkal uzzināju ko jaunu!
Quote:
Quote:
Tātad vienīgās pielietojuma iespējas tam ir – reālā laika performance un skaņas ieraksts..
Quote:
Palietoju kādu pusgadu Korg WD, pēc tam nopārdevu tālāk. Visu, kas man interesēja - iesamplēju. Priekš manis tur par daudz bija visādu orientālo skaņu, par maz sintētisko.
Tiesi ta - dzivais izpildijums un studijas ieraksts. It ka jaunajam wavedrum ir limitetaa versija tiesi ar orientalu ievirzi, bet nu ja, industrial perkusijas laikam tur nav parak daudz - tunetas perkusijas jau laikam pec butibas ir ar orientalu ievirzi

Es gan nezinu vai ir liela jega samplet to wavedrum jo, skanejums tik butiski mainas atkariba no ta ar ko un ka tiek uzsists, ka visu to gammu tik un ta iesamplet nevar un ari tad kads ir vajadzigs sampleris ar kadu apjomigu multisamplu atbalstu un dazadiem parslegsanas algoritmiem starp tiem.
Pilnīgi piekrītu! Tik niansētu spēli un iespējas, kādu es dzirdēju iNetā ar WaveDrum, domāju, ka pat ar multisampliem nevar pārnest.. Ja nu vienīgi kādu mazu gabaliņu no tā..
Man arī vajadzētu tādu WaveDrum! Labāk – divus!

(Man vēl nav nevienas bungas mājās..)
Redz' kā sanāk – cits jau paguvis šos stroķus iemēģināt un nomainīt, bet cits (es! ) pat nezin, ka tādi pastāv!
Overfow, kādas naudiņas grozās ap tiem?.. Un kā tur notiek paču programmēšana?, jo IT KĀ iespējas mazas – stipri maz samplu un tikai daži vadības kloķi.. Bet skan iespaidīgi!
Starp citu, overflow, kādu sampleri Tu izmanto?
Quote:
Quote:
Varbūt kādam ir Wavestation lietošanas pieredze?
Kaut kad tiku uzinstalejis
virtualo wavestation izmeginasanai - tagad ari nav japerk viss legacy collection, bet var nopirkt par letakam naudinam tiesi to kas interese. Vispar jau patika, interesanta rotaljlieta. Var buvet savas sekvences, bet programmesana ari software versijaa ir pietiekami sarezgita - tad es varu iedomaties, ka hardware ir ists pain in the ass

Manaa gadijumaa M3 Karma ari lauj izmantot waveseqencing tehnologiju ne tik advanceta veida, un lai pats varetu taisit savas wavesekvences tur vel vajag Karma softu - tas man pagaidam skiet par sarezgitu/laikietilpigu. Wavesequencing parasti nav primaraa balss uz kuru tiek buveta kada kompozicija lidz ar to var ari pieciest limitetu variantu

Korg WaveStation – man sapņu sints! Bet reki – abi divi: A/D un SR. Gribu abus! Kādēļ? - tad būtu jāsāk atsevišķs topiks

Bet īsumā – 1) džojstiks (vektorsintēzes galvenais kloķis) ir tikai vienam no tiem (A/D);
2) katram no tiem ir atšķirīgi paplašinājuma sloti..
Kad būs kāda pieredze ar WaveStation – pastāstīšu
