Quote:
Kad pirku 61 taustina hardware, man bija izvele lietots CS6X vai jauns X50, ta ka paris menesus nevienu piemerotu CS6X piedavajumu neatradu, bet bija tiri labs X50 piedavajums (starp citu tepat pie Latvijas dilera), tad paliku pie otra varianta. Korgam ir liels ekrans un tembrus var rediget tiri sakarigi ari bez kompja, savukart CS6X, manuprat, kaut ko rediget bez kompja vajadzetu but pain in the ass, jo iebuveta vizualizacija tam ir tada pati ka Yamaha SY55, tikai parametru reizes 50 vairak. Visadi citadi lietotam CS6X vajadzetu but labakam risinajumam neka X50. CS6 ari nav USB, bet ir serialais kabelis prieks kompja.
Savulaik es ari skatijos uz QY100, kad atteicos no desktopa un pargaju uz laptopu (laptopam yamahas PCI karti piespraust ir parak dargi). Ka ideju scrach pads QY varetu but labs, bet skanu izmantojama veida no vina ara diez vai var dabut pa 3.5mm austinu izeju. Tatad, ja studija nav XG tongenerators, kam iebarot midi, tad ar tadiem pasiem panakumiem par ideju scratch pad var izmantot ari mobilo telefonu. Ja Tevi interese ka QY100 skan, tad to var noorganizet - es pielauju, ka lielas atskiribas nebus no SW1000XG, jo tai kartei un MU/QY saimes tongeneratoriem kodols ir viens un tas pats - XG standatrs, darba organizacija QY100 vajadzetu but lidziga ka QY20.
Dīvaina sagadīšanās, es arī savulaik biju nolūkojies uz Yamaha CS6X, bet tad sekoja labs piedāvājums (cenu ziņā) - jauns Korg Triton Le, ko arī iegādājos.
Par Yamaha QY100, ... hm, biju iedomājies to izmantot kā ''piezīmju grāmatiņu'' izbraukumos, ''pierakstīt'' muzikālās idejas, izmantojot viņa paša sekvenseri, skaņas, u.t.t. Mjā ..., kaut kā nebiju iedziļinājies par skaņas noņemšanu, lai gan vairāk tas interesēja kā pārnēsājams sekvenseris, kompakts un uz baterijām, vēlāk materiālu noņemot caur MIDI. Pagaidām vēl nezinu, vai iegādāšos, bet ''pačamdīt'' reālā laikā gribētos. Viela pārdomām ...
G.
P.S. Posta autoram - ja es būtu izvēles priekšā, vai jaunu Yamaha MM6, vai Korg X50, mana izvēle par labu pēdējam.