Par kautko mainīt Tavā darbā, priekšlikumu nevar būt nekādu!
Ir jāsāk ar to, ka pašam smadzenēs ir ''jādzird'' kopējo ainu no tā, ko gribi uzveidot - vai tās ir kādas partijas, sekvences, loopi, vai vienalga kas, ko pareizi salikt visu kopā. Lai skaņdarbs būtu cienīgs šī vārda apzīmējumam, tad tam ir jābūt kā vienotam kopumam, sākot no paša sākuma, beidzot ar pašu nobeigumu! Tas nozīmē, ka ir jāpieturas pie kaut kādiem noteiktiem skaņdarba strukturēšanas principiem! Lasāma info netā ir pieejama pietiekoši - vagoniem, un ar dažām mazām ķerrām! Var arī video veidā noskatīties YouTube, kā piem.:
http://www.youtube.com/watch?v=PWtWQJlsx8s
http://www.youtube.com/watch?v=ST72GWgQ ... re=related
Lai skaņdarbs būtu kā autora oriģināldarbs, ar ''savu rokrakstu'', labāk veidot savas raktītās partijas, nekā izmantot jau gatavus un atpazīstamus loopus, utt.! Kā to dara, var apskatīt:
http://www.youtube.com/watch?v=VkzV4c_tqac
http://www.youtube.com/watch?v=yiEbtQ-_ ... o_response
http://www.youtube.com/watch?v=1AC3Hzfi ... re=related
Piemēri ir diezgan klasiski, bet katrā ziņā, šāds princips ir izmantojams veidojot jebkāda žanra skaņdarbu!
Lai veicas!
G.